Valentin-napi kampányok – Mi ezekbe szerettünk bele!
január 20, 2024
A decemberi nagy ünnepek után a tél maradék két hónapja kevés érdekes eseményt tartogat. A Valentin-nap viszont a rózsaszín és piros szívek vibráló kavalkádjával egy kis színt hoz az emberek életébe. A pároknak készülődésre ad okot, a szingliknek pedig lesz miről panaszkodniuk. Itthon még nem igazán használják ki a márkák az alkalom adta marketinges lehetőségeket, ezért hoztunk most néhány kreatív reklámot, amikből érdemes inspirálódni.
Toblerone Insurance
Egy friss párkapcsolat rengeteg bizonytalansággal járhat a kezdetekben. Ebből inspirálódott 2023-ban a Toblerone, amikor megtervezték a “Love Insurance”, azaz „Szerelmi Biztosítás” kampányukat. Első lépésként a pároknak meg kellet rendelniük a márka weboldaláról a Bálint-napi különkiadásos csokoládéjukat, ami saját “biztosítással” együtt járt. A szlogenjük szerint, amennyiben a párkapcsolat egy hónap múlva véget ér, a Toblerone tesz róla, hogy a vásárlók élete azért még édes maradjon. Az ígéretet egy online felhasználható voucherrel teljesítik. Nem mindennapi, az már biztos!
Cadbury Silk Secret Messages
A szülők általában nem nézik jó szemmel a tinédzserek bimbózó románcait. Ez Indiában kifejezetten igaz, ahol talán még az átlagnál is szigorúbban veszik a szülők a tinik magánéletét. Erre reflektált 2022-ben a Cadbury brit édességgyártó cég. Kampányukkal a fiatal szerelmesek, ha megvásárolták a Silk Heart Blush csokoládé csomagot, a márka weboldalán titkos üzenetet hagyhattak rajta választottjuknak. Aranyos, romantikus és kreatív. Nem lehet nem szeretni!
McDonald’s Lovin’ is Lovin’
Nem mi választjuk meg, hogy kit és mit szeretünk. Ez az üzenete a gyorsétterem lánc 2020-as Valentin-napra készült marketing kampányának. A rendkívül egyszerű képek és rövid szlogen tökéletesen átadják az üzenetet. Az egyik képen egy adag sült krumpli és egy pohár fagylalt látható. Furcsa párosítás, azonban az ötlet a vásárlóktól érkezett. Míg egyesek megbotránkoznak rajta, mint az ananászos pizzán, mások élnek-halnak az édes-sós kombinációért! Hiába, a szerelem, az szerelem.
Liar Wine
Küldenél ajándékot az exednek? A Liar, egy borokat értékesítő cég ugyanis pontosan ezzel az ötlettel kampányolt Valentin-nap alkalmából, 2020-ban. Ha vásárolt náluk valaki 6 üveg bort, akkor egyet ingyen elküldtek az exének. Noha a cég neve kissé gúnyossá teheti az ajándékot, a lényeg igazából az, hogy emlékezzenek a szép emlékekre, egy üveg bor társaságában.
Ha szeretnél még inspirálódni, nézd meg a tavalyi 👈🏻 gyűjteményünket, ahol, többek között, a Durex, a Nike és a Nissan kampányát is bemutatjuk.